måndag 19 november 2012

Sy i pälsskinn


I helgen har jag varit på kurs, sy i pälsskinn. En otroligt inspirerande helg. Jag själv är nybörjare, men på kursen fanns fantastiskt duktiga kvinnor. Det fanns så mycket fint att se, har fått många nya ideer. Måste nog öva lite mera innan det blir några större projekt. Eftersom jag mest gick runt och beundrade andras saker han jag inte göra så mycket. Ett par halvfärdiga handskar vart det iaf. I dag har jag påtat ihop ett par ljusmanschetter i form av små får. Tyvärr är ju skinn ett ganska dyrt material, men man kan ju göra småsaker. Ha det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara gått runt och tittat, jo visst =) Tyckte du var jätteduktig som faktiskt fick något gjort. Dina vantar och fåren blev jättefina. Kram på dig, vi ses i morgon på julpysslet.
/Ammii